Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Project Runway All-Stars Season 3: New presenter...

Δεν λέει να στεριώσει παρουσιάστρια στις all-star seasons... 
Στην 1η σεζόν είχαμε την Angela Lindvall, όχι τόσο καλήΣτη 2η είχαμε την Carolyn Murphy, αρκετά καλή.



Για την 3η, οι παραγωγοί μας είχαν μια έκπληξη, καλή; κακή; δεν ξέρω ακόμα. Ακούσατε-ακούσατε λοιπόν, την 3η σεζόν Project Runway All-Stars θα την παρουσιάζει η... Alyssa Milano! Ναι, η γνωστή μας Phoebe από το Charmed. Για να πω την αλήθεια, δεν θυμάμαι να την έχω δει κάπου αλλού, και από τις Μάγισσες μου φαινόταν ευχάριστη σαν παρουσία, οπότε πιστεύω πως θα κάνει καλή δουλειά σαν παρουσιάστρια.


Τα γυρίσματα έχουν ήδη αρχίσει στη Νέα Υόρκη, αλλά οι returning designers δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα... Από judges, επιστρέφουν κλασικά ο Isaac Mizrahi "and the beautiful Georgina Chapman" (το ξέρουμε πως είναι όμορφη, δεν χρειάζεται να μας το λες κάθε φορά). Η Joanna μάλλον δεν θα επιστρέψει σαν mentor, γιατί πλέον εργάζεται στο Cosmo (κι εμείς συνεργαζόμαστε με Marie Claire). Μόλις πέσει στα χέρια μου η είδηση για το ποιοι designers επιστρέφουν, θα ενημερώσω άμεσα, γιατί κι εγώ έχω μεγάλη περιέργεια για το ποιους θα φέρουν πίσω φέτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου